Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах
Курс 2: колективна робота
Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах.
Курс 2: колективна робота


Цей курс розглядає широке поняття командної роботи як навички, а також допомагає окреслити ваше розуміння цього терміну. В сучасному робочому середовищі молоді необхідні навички співпраці, і цей курс розтлумачить, що розуміють під цим поняттям. Ви навчитесь розробляти завдання, направлені на розвиток навичок колективної роботи в учнів. Окрім того, ви розглянете такі аспекти командної роботи, як групова та парна робота, спільна відповідальність, спільне прийняття основних рішень та взаємозалежність.

Мета курсу - сформулювати для себе відповідь на наступні запитання:

  • Які ключові елементи колективної роботи?
  • Що таке спільна робота?
  • Що таке спільна відповідальність?
  • Що означає спільне прийняття основних рішень?
  • Що розуміють під взаємозалежною роботою

Для повноцінного опрацювання матеріалу курсу, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки "Колективна робота" в навчальних матеріалах OneNote тут.

Увага! Навчальні відео курсу доступні лише англійською мовою. Ви можете використовувати актуальні українські субтитри, натиснувши на іконку Subtitles (субтитри).



Модуль 1: "Що таке колективна робота?"
Питання для рефлексії:
  • Який рівень ви б назначили навчальному проекту, в якому учні працюють разом, проте не несуть спільної відповідальності?

  • Який рівень ви б назначили навчальному проекту, в якому учні працюють разом, несуть спільну відповідальність, приймають ключові рішення разом, проте в якому робота не є взаємозалежною?

Модуль 2: "Колективна робота: ключові елементи"

Питання для рефлексії:
  • Як визначається індивідуальна відповідальність в рамках критерію? Наведіть приклад.
  • Як визначається прийняття основних рішень в рамках критерію колективної роботи?
  • Як визначається взаємозалежна робота в рамках даного критерію? Наведіть приклад.

Модуль 3: ""Ознаки та алгоритм визначення рівня проектів"

Питання для рефлексії:
  • Як за допомогою алгоритму визначити рівень проекту з точки зору розвитку навички колективної роботи?

  • Чому під час аналізу проекту з точки зору розвитку навички колективної роботи ми користуємось поняттям "рівень", а не "бал"?

Модуль 4: "Опорні уроки"

Питання для рефлексії:
  • Який рівень ви б назначили навчальному проекту, в якому учні працюють разом, проте не несуть спільної відповідальності?

  • Який рівень ви б назначили навчальному проекту, в якому учні працюють разом, несуть спільну відповідальність, приймають ключові рішення разом, проте в якому робота не є взаємозалежною?

Модуль 5: "Колективна робота на практиці"

Питання для рефлексії:
  • Розгляньте навчальний проект, проведений Полою Форне у Фінляндії. Які ознаки вказують на те, що її учні приймали ключові рішення?

  • Які ознаки вказують на те, що робота учнів була взаємозалежною?

Модуль 6: "Колективна робота на практиці у вашому класі"

Питання для рефлексії:
  • Згадайте запланований вами в найближчий час навчальний проект, направлений на розвиток навичок колективної роботи. Який рівень можна йому назначити?

  • Якщо назначений вами рівень менше 5, як можна змінити завдання проекту, аби включити розвиток необхідних навичок (прийняття ключових рішень, взаємозалежна робота і т.п.)?

Тест
Перед проходженням тесту, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки
"Колективна робота" в навчальних матеріалах OneNote тут.
Організатори
до завдань компанії входить розвиток ринку програмного забезпечення, просування продуктів Microsoft, локалізація новітніх технологій компанії та реалізація соціальних проєктів на території України
м. Київ
бул. Лесі Українки, 30В
Тел: +38 (050) 435-32-91
certiport@dinternal.com.ua
Ми працюємо з 9.00 до 18.00