Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах
Курс 4: формування знань
Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах.
Курс 4: формування знань


Формування знань означає, що учні виходять за рамки простого запам'ятовування фактів і набувають навичок критичного мислення і логічних міркувань. В курсі Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах: формування знань розглядаються елементи формування нових знань, згідно яких учні зможуть самі створювати глибокі знання, а потім передавати їх іншим та застосовувати на практиці.

Мета курсу - сформулювати для себе відповідь на наступні питання:

  • Як застосовувати свої знання в новому контексті?
  • Як планувати уроки, щоб у фокусі було формування знань?
  • Що означає формування знань?
  • Які складові елементи формування знань?

Для повноцінного опрацювання матеріалу курсу, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки "Формування знань" в навчальних матеріалах OneNote тут.

Увага! Навчальні відео курсу доступні лише англійською мовою. Ви можете використовувати актуальні українські субтитри, натиснувши на іконку Subtitles (субтитри).



Модуль 1: "Загальний огляд. Що таке формування знань?"

Питання для рефлексії:
  • Які складові елементи формування знань?

  • Згадайте навчальний проект, реалізований вами за минулий місяць, який був спрямований на формування знань. Які компоненти він в себе включав?

Модуль 2: "Формування знань: ключові елементи"

Питання для рефлексії:
  • Визначте термін «інтерпретація» з точки зору розвитку компетенцій ХХІ століття.
  • Визначте термін «аналіз» з точки зору розвитку компетенцій ХХІ століття.
  • Визначте термін «синтез» з точки зору розвитку компетенцій ХХІ століття.
  • Визначте термін «оцінка» з точки зору розвитку компетенцій ХХІ століття.

Модуль 3: "Ознаки та алгоритм визначення рівня проектів"

Питання для рефлексії:
  • Що з точки зору розвитку компетенцій ХХІ століття означає «застосовувати знання у новому контексті»?

  • Що з точки зору розвитку компетенцій ХХІ століття означає «міждисциплінарний підхід»?

  • Чи можна вважати міждисциплінарним навчальний проект, спрямований на розвиток навичок письма і володіння технологіями? Чому?

Модуль 4: "Опорні уроки"

Питання для рефлексії:
  • Уявіть собі навчальний проект, основною вимогою якого є формування знань, але де від учнів не вимагається застосовувати свої знання в новому контексті. Який рівень ви б назначили такому проекту?

  • Перерахуйте всі компоненти навчального проекту, якому можна назначити рівень 5 за даним критерієм.

Модуль 5: "Формування знань на практиці"

Питання для рефлексії:
  • Які ознаки вказують на те, що робота в описаному навчальному проекті носить міждисциплінарний характер?

  • Закінчіть речення. Від учнів вимагається застосовувати сформовані знання, щоб ___.

Модуль 6: "Формування знань на практиці у вас в класі"

Питання для рефлексії:
  • Згадайте запланований вами в найближчий час навчальний проект. Який рівень ви б йому назначили з точки зору формування знань і чому?

  • Якщо рівень менше 5, як можна змінити проект, щоб підвищити рівень?

Тест
Перед проходженням тесту, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки
"Формування знань" в навчальних матеріалах OneNote тут.
Організатори
до завдань компанії входить розвиток ринку програмного забезпечення, просування продуктів Microsoft, локалізація новітніх технологій компанії та реалізація соціальних проєктів на території України
м. Київ
бул. Лесі Українки, 30В
Тел: +38 (050) 435-32-91
certiport@dinternal.com.ua
Ми працюємо з 9.00 до 18.00