Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах
Курс 5: навички самоорганізації
Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах.
Курс 5: навички самоорганізації


Самоорганізація як навичка - це вміння учнів свідомо організовувати, відстежувати, оцінювати, та в підсумку контролювати власне навчання. Педагоги можуть планувати навчальні проекти, спрямовані на формування і розвиток в учнів навичок самоорганізації. Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах. Курс 5: навички самоорганізації - це курс, в якому розглядається поняття самоорганізації і такі його складові, як участь в довгострокових проектах, самостійне планування роботи учнями і можливість переглядати роботу відповідно до відгуків.

Мета курсу - сформулювати для себе відповідь на наступні питання:

  • Які складові елементи самоорганізації?
  • Що мається на увазі під довгостроковістю проекту?
  • Наскільки важливо визначати навчальні цілі та критерії успіху перед початком роботи?
  • Наскільки важливо мати можливість переглядати роботу відповідно до відгуків?

Для повноцінного опрацювання матеріалу курсу, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки "Навички самоорганізації" в навчальних матеріалах OneNote тут.


Увага! Навчальні відео курсу доступні лише англійською мовою. Ви можете використовувати актуальні українські субтитри, натиснувши на іконку Subtitles (субтитри).


Модуль 1: "Загальний огляд. Що таке навички самоорганізації?"

Питання для рефлексії:
  • Що означає термін «самоорганізація»?

  • Чому необхідно розвивати в учнів навички самоорганізації?

Модуль 2: "Навички самоорганізації: ключові елементи"

Питання для рефлексії:
  • Що означає термін «навчальні цілі»?
  • Що означає термін «критерії успіху»?
  • Наведіть приклади самостійного планування роботи учнями.

Модуль 3: "Ознаки та алгоритм визначення рівня проектів"


Питання для рефлексії:
  • Перерахуйте чотири ознаки навчального проекту, спрямованого на розвиток навичок самоорганізації, на підставі яких йому можна назначити рівень 4.

  • Що означає рівень 2 з точки зору критерію самоорганізації?

Модуль 4: "Опорні уроки"

Питання для рефлексії:
  • Якщо педагог заздалегідь видає учням критерії оцінювання проектної роботи, чи є це умовою розвитку навичок саморегуляції? Чому?

  • Що, згідно з описом критерію «самоорганізація», робить роботу з відгуками ефективною?

Модуль 5:"Навички самоорганізації на практиці"

Питання для рефлексії:
  • Які ознаки вказують на те, що в рамках даного уроку учні самостійно планують свою роботу?

  • Які ознаки вказують на те, що в рамках даного уроку учні можуть переглядати роботу відповідно до відгуків?

Модуль 6: "Навички самоорганізації на практиці у вашому класі"

Питання для рефлексії:
  • Згадайте запланований вами в найближчий час навчальний проект. Який рівень ви б йому назначили (з точки зору навички самоорганізації) і чому?

  • Якщо рівень менше 4, як можна змінити проект, щоб підвищити рівень?

Тест
Перед проходженням тесту, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки
"Навички самоорганізації" в навчальних матеріалах OneNote тут.
Організатори
до завдань компанії входить розвиток ринку програмного забезпечення, просування продуктів Microsoft, локалізація новітніх технологій компанії та реалізація соціальних проєктів на території України
м. Київ
бул. Лесі Українки, 30В
Тел: +38 (050) 435-32-91
certiport@dinternal.com.ua
Ми працюємо з 9.00 до 18.00