Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах
Курс 6: вирішення реальних проблем та інноваційне мислення
Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах.
Курс 6: вирішення реальних проблем та інноваційне мислення


Вирішення проблем реального світу і інноваційне мислення - навички, без яких неможливо уявити життя і роботу в ХХІ столітті. Тому вчителі повинні давати учням можливість розглядати проблеми реального світу і застосовувати свої ідеї на практиці. Цей курс розповідає про те, що повинні включати в себе завдання, спрямовані на розвиток цієї компетенції.

Мета курсу - сформулювати для себе відповідь на наступні питання:

  • Які ключові елементи вирішення реальних проблем та втілення інновацій?
  • Які завдання стоять перед людьми в реальному світі?
  • Чи існує конкретний контекст для вирішення поставленого завдання?
  • Як можна використовувати фактичні дані для вирішення завдання?

Для повноцінного опрацювання матеріалу курсу, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки "Вивчення реальних проблем та інноваційне мислення" в навчальних матеріалах OneNote тут.


Увага! Навчальні відео курсу доступні лише англійською мовою. Ви можете використовувати актуальні українські субтитри, натиснувши на іконку Subtitles (субтитри).


Модуль 1: "Загальний огляд. Що таке вирішення реальних проблем та інноваційне мислення?"

Питання для рефлексії:
  • Визначте поняття «вирішення реальних проблем».

  • Що необхідно, щоб розробити навчальний проект, спрямований на розвиток навичок вирішення реальних проблем і втілення інновацій?

Модуль 2: "Вирішення реальних проблем та інноваційне мислення: ключові елементи"

Питання для рефлексії:
  • Визначте три дії, які продемонструють навички вирішення проблем в учнів (підказка: розгляньте ключові елементи цього критерію в записнику).

  • Яке завдання можна назвати завданням «реального світу»?

  • Що в навчальному проекті визначає його орієнтацію на інновації?

Модуль 3: "Ознаки та алгоритм визначення рівня проектів"

Питання для рефлексії:
  • Опишіть ознаки навчального проекту, якому можна назначити рівень 2.

  • У чому різниця між рівнем 3 і рівнем 4?

Модуль 4: "Опорні уроки"

Питання для рефлексії:
  • Якщо учень не може реалізувати свої ідеї в реальному житті, чи можна вважати, що навчальний проект орієнтований на інновації?

  • Якщо учні використовують готові набори наукових даних, щоб відповісти на питання, чи можна вважати це рішенням завдання? Чому?

Модуль 5: "Вирішення реальних проблем та інноваційне мислення на практиці"

Питання для рефлексії:
  • Які ознаки вказують на те, що навчальний проект, описаний в даному курсі, носить інноваційний характер?

  • Якщо рішення проблеми є «головною метою» навчального проекту, що це означає?

    Модуль 6: "Вирішення реальних проблем та інноваційне мислення на практиці у вас в класі"

    Питання для рефлексії:
    • Згадайте запланований вами в найближчий час навчальний проект. Який рівень ви б йому присвоїли з точки зору вирішення реальних проблем та інноваційного мислення і чому?

    • Якщо рівень менше 4, як можна змінити проект, щоб підвищити рівень?

    Тест
    Перед проходженням тесту, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки
    "Вирішення реальних проблем та інноваційне мислення" в навчальних матеріалах OneNote тут.
    Організатори
    до завдань компанії входить розвиток ринку програмного забезпечення, просування продуктів Microsoft, локалізація новітніх технологій компанії та реалізація соціальних проєктів на території України
    м. Київ
    бул. Лесі Українки, 30В
    Тел: +38 (050) 435-32-91
    certiport@dinternal.com.ua
    Ми працюємо з 9.00 до 18.00