Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах
Курс 7: використання ІКТ в навчальному процесі
Розвиток компетенцій ХХІ століття в навчальних проектах.
Курс 1: використання ІКТ в навчальному процесі


Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) увійшли в усі сфери нашого життя, включаючи освіту. Використання ІКТ для навчання часто пов'язане з отриманням інформації та обміном ідеями. В курсі Розвиток компетенцій ХХІ століття. Курс 7: використання ІКТ в навчальному процесі розповідається про необхідність використання ІКТ для трансформації навчального процесу і створення нової інформації.

Мета курсу - сформулювати для себе відповідь на наступні питання:

  • Які ключові елементи використання ІКТ в навчальному процесі?
  • Як можна використовувати ІКТ для вивчення або відпрацювання базових навичок або відтворення інформації?
  • Як можна використовувати ІКТ для формування знань?
  • Як розробити продукт ІКТ для зацікавлених користувачів?

Для повноцінного опрацювання матеріалу курсу, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки "Використання ІКТ в навчальному процесі" в навчальних матеріалах OneNote тут.


Увага! Навчальні відео курсу доступні лише англійською мовою. Ви можете використовувати актуальні українські субтитри, натиснувши на іконку Subtitles (субтитри).


Модуль 1: "Загальний огляд. Що таке використання ІКТ в навчальному процесі?"

Питання для рефлексії:
  • Зверніть увагу, що критерій «використання ІКТ для навчання» пов'язаний з двома іншими критеріями.

  • Наведіть приклад використання ІКТ учнями. А що не буде вважатись використанням ІКТ учнями?

Модуль 2: "Використання ІКТ в навчальному процесі: ключові елементи"
Питання для рефлексії:
  • Що означає використання ІКТ для формування знань?
  • Що означає розробка продукту ІКТ для зацікавлених користувачів? Наведіть приклади.

Модуль 3: "Ознаки та алгоритм визначення рівня проектів"

Питання для рефлексії:
  • Що означає рівень 4 з точки зору використання ІКТ в навчальному процесі?
  • У чому різниця між проектом рівня 2 і проектом рівня 3?

Модуль 4: "Опорні уроки"
Питання для рефлексії:
  • Який рівень ви б назначили навчальному проекту «Експеримент з бобами»? Перерахуйте ознаки рівня.

  • Чи використовували учні ІКТ для формування знань в навчальному проекті «Велике пограбування поїзда»? Поясніть свою відповідь.

Модуль 5: "Використання ІКТ в навчальному процесі на практиці"
Питання для рефлексії:
  • Опишіть, як учні використовували ІКТ під час цього уроку.
  • Чи використовували вони ІКТ для формування знань? Поясніть свою відповідь.
  • Чи створювали учні продукт ІКТ для зацікавлених користувачів? Поясніть свою відповідь.

Модуль 6: "Використання ІКТ в навчальному процесі на практиці у вас в класі"
Питання для рефлексії:
  • Згадайте запланований вами в найближчий час навчальний проект. Який рівень ви б йому назначили з точки зору використання ІКТ в навчальному процесі та чому?

  • Якщо рівень менше 4, як можна змінити проект, щоб підвищити рівень?

Тест
Перед проходженням тесту, обов'язково ознайомтесь із матеріалом вкладки
"Використання ІКТ в навчальному процесі" в навчальних матеріалах OneNote тут.
Організатори
до завдань компанії входить розвиток ринку програмного забезпечення, просування продуктів Microsoft, локалізація новітніх технологій компанії та реалізація соціальних проєктів на території України
м. Київ
бул. Лесі Українки, 30В
Тел: +38 (050) 435-32-91
certiport@dinternal.com.ua
Ми працюємо з 9.00 до 18.00